هتل ریکسوس پالم دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل ریکسوس پالم دبی



هتل پنج ستاره ریکسوس دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در منطقه پالم جمیرا دبی با طراحی های خیره کننده است که تحت مدیریت شرکت هتل های بین المللی ریکسوس ساخته واداره می شود.هتل ریکسوس  در زمینی به مساحت 75000 متر مربع در جزیره  پالم واقع شده است . آرامش مثال زدنی و چشم انداز هتل ریکسوس پالم بهمراه تکنولوژیهای نوین هتلداری گروه ریکسوس هتل ریکسوس پالم را به یکی از زیباترین ومجلل ترین هتل های دبی تبدیل کرده است.


Dubai_Hotels


فاصله هتل ریکسوس پالم دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها چهل دقیقه و تا مراکز خرید دبی بیست دقیقه است.اتاقهای هتل ریکسوس دبی شامل انواع اتاقهای استاندارد و سوپریور سوئیتهای مجلل و زیباست که در مجموع ۲۳۱ اتاق و سوئیت را تشکیل می دهد.متراژهای اتاق بسیار متنوع وبزرگتر از استاندارد هتلداریست که با فضایی بزرگ و تختهای شاهانه با دکوراسیون عربی و غربی تزئین شده که با هر سلیقه ای سازگار می باشد.
 

Dubai_Hotels

 


Dubai_Hotels


Dubai_Hotels
 

امکانات هتل ریکسوس دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل وخیره کننده می باشد.فعالیتهای ورزشی روزانه مانند بازی والیبال ساحلی با ملیتهای دیگر هر روز توسط مسئولین هتل برگزار می گردد.والبال ساحلی ، بدمینتون ، تنیس ، جت اسکی ، ماشینهای ساحای ، اسکی روی آب ، سالن بدنسازی و ........از امکانات ورزشی هتل ریکسوس برای مسافران تور دبی به حساب می آید.





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: